Jarmuż

Robimy jarmuż

Warzywo z piękną i długą tradycją, a na dodatek bardzo, bardzo zdrowe. Przez wiele lat zapomniane.
Na szczęście, coraz częściej możemy jarmuż spotkać na naszych stołach. Dziś błyskawiczny
w przygotowaniu, zdrowy, witaminowy dodatek.
Podsmażony z czosnkiem, pomidorkami i pleśniowym serem.

A zatem…

Składniki:

  • Jarmuż
  • 2 ząbki czosnku,
  • ćwiartka cebuli,
  • pomidorki koktajlowe,
  • ser pleśniowy, twardy np.: Lazur,
  • kolendra (nasiona).
Na patelni podsmażamy dwa posiekane ząbki czosnku i ćwiartkę niedużej cebulki. Na to sypiemy dużą szczyptę nasion kolendry.
To aromatyczna baza naszej sałatki.
Po chwili smażenia,  kiedy wyraźnie czuć,
i czosnek, i kolendrę dodajemy poszarpany na drobne kawałki jarmuż oraz pokrojone na połówki  koktajlowe pomidorki. Smażymy krótko. Jarmuż ma trochę zmięknąć, a pomidorki pozostać całe. Na koniec szczypta soli, szczypta pieprzu, kilka kawałków sera.
Super proste, super smaczne, super zdrowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *